måndag 30 maj 2011

PANG!

Hare ordnat för mig. Sundbyberg blir mitt på onsdag och jag längtar så hårt efter att släpa med mig en hämtpizza efter jobbet och sparka av mig skorna i min alldeles egna nya lya. Sen date på torsdag. Hon är söt som socker så det ska bli mycken kul att lära känna varandra lite bättre. Upptäckte två ganska tunga skivor idag när jobbet var lite småtrist. I give you Key Losers - California Lite. Hittade den då jag var inne och luskade på finfina Mount Eeries hemsida då han ger ut den på sin egen skivetikett. Lyssna på Don't know why! Sedan fångade jag upp Laki Mera på drownedinsound och det flyter bra i mina trip hop-ådror. Mycket fint fastän det är lite lättuggat. Blesch, murder, my sweet har transformerats till en semi-musik-blogg. Vet inte vad jag tycker om det men det lämpar sig bra just nu när jag har så fuckin mycket att göra :) Tänkte se om The Shining eller se Och han älskade dem alla... ikväll.

Hade varit fett om mina päron hade en sån här raspig VHS-kopia... Det är ju så man ska se mörka 90-talsthrillers :D (skitnödig kille).

Nu MAT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar