fredag 12 november 2010

Egen output, Blonde Redhead och ensamma nätter i Silent Hill

Har gjort en ny låt som heter Once rare, now extinct. Finns på http://www.myspace.com/timberowls  Massor av overdubs och jag som går crazy på flageoletter. Man kan väl kalla det min take på post-rock. Har suttit mycket med mixningen och det gör sig viss rättvisa även på myspace även om ljudkvalitén så klart inte motsvarar den råa filen. Jag är fortfarande, som alltid intresserad av samarbeten så vet ni någon som gillar indierock som gränsar till det alldeles för mörka så får ni gärna para ihop oss!


Annars ligger jag sjuk och lyssnar på Blonde Redhead. Tänker poppa mig lite popcorn och hugga in på Silent Hill. Var alldeles för ung när originalet kom men jag fullkomligen älskar Silent Hill 3 som ettan ligger till grund för så det ska bli mycket mys-rys att bädda ned sig till den här mardrömmen. Dröm sött!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar